ကိုယ့္ကံၾကမၼာကို ကိုယ္ဖန္တီးပိုင္ခြင့္ မယွိေရလူမ်ိဳးတိုင္း ဂုဏ္သိကၡာ အာမခံဇာတခုေလ့မယွိ။

ပါတီႏိုင္ငံေရး၊ တကိုယ္ေကာင္းေတာ္လွန္ေရး၊ အေရာင္းမ်ိဳးစံုစြန္းထင္းနိန္႔သည့္မွ ဘံုအမ်ိဳးသား အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ အမ်ိဳးသားေရးေအာင္ပြဲမွ မတူကြဲျပားေသာ လူအရင္းအျမစ္ လံုၿခံဳေရးအတြက္ လုပ္ေဆာင္ၾက။

Saturday, March 31, 2012

ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးသည္ စြမ္းအားရွင္ မဟုတ္

 
Print Friendly
ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ အတိုက္အခံ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ျပည္ေထာင္စု ႀကံ့ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖြံ႕ျဖိဳးေရး (ႀကံ့ခိုင္ေရး) ပါတီကို အၾကီးအက်ယ္ စိန္ေခၚေနၿပီျဖစ္သည္။ ေရြးေကာက္ပြဲရလဒ္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္၊ အတိုက္အခံအေပၚ သေဘာထား၊ ၂၀၀၈ ဖြဲ႕စည္းပံုအေပၚ ရပ္တည္ခ်က္၊ ပါတီတြင္း သေဘာထားကြဲလြဲမႈ၊ စြမ္းအားရွင္ႏွင့္ ပါတီအေၾကာင္းမ်ားအား ဧရာဝတီမဂၢဇင္း သတင္းေထာက္ ေက်ာ္ခ က ႀကံ့ခိုင္ေရးပါတီ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ဦးေဌးဦးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထားပါသည္။
ျပည္ခိုင္ျဖိဳးပါတီ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ဦးေဌးဦး
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီအေနနဲ႔ ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲမွာ ၄၅ ေနရာလံုးမွာ အႏိုင္ရမယ္လို႔ ယူဆထားလားခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ ယူဆထားတယ္။ ယူဆတဲ့အေၾကာင္းရင္းကလည္းပဲ တစ္အခ်က္ကေတာ့ ဒီေနရာေတြဟာ က်ေနာ္တို႔အႏိုင္ရၿပီးသား ေနရာထဲကေန လစ္လပ္သြားတဲ့ေနရာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တခုကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ပါတီဆိုတာ ျပည္သူအက်ဳိး အတြက္ ေဆာင္ရြက္ၾကတာပဲေလ။ ျပည္သူအက်ဳိးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ၾကတဲ့ ေနရာမွာ က်ေနာ္တို႔ပါတီက ေနၿပီးေတာ့မွ ဒီေနရာတင္ မဟုတ္ဘူး တႏိုင္ငံလံုးမွာ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ လက္ေတြ႔လုပ္ေဆာင္ေနမႈေတြ အေပၚမွာလည္း က်ေနာ္တို႔ ယံုပါတယ္ ျပည္သူကလည္း အဲဒီ အေပၚမွာ တန္ဖိုးထားမယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ယံုပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္းပဲ တျခားအေၾကာင္းအခ်က္ေတြ ရွိႏိုင္တာေပါ့ဗ်ာ။ မဲရမယ္ မရဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ကို ေထာက္ခံမယ္ မေထာက္ခံဘူး ဆိုတာ တျခား အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ဘက္က ေမွ်ာ္မွန္းတာကေတာ့ ၄၅ ေနရာလံုးကို ေမွ်ာ္မွန္းပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္းပဲ မေမွ်ာ္မွန္းႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ျဖစ္လာရင္လည္းပဲ ဒါ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာပဲ က်ေနာ္တို႔ ႀကိဳဆိုပါတယ္။
ေမး ။ ။ ဒီၾကားျဖတ္ ေရြးေကာက္ပြဲအေပၚ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီရဲ႕ အျမင္၊ သေဘာထားက ဘယ္လိုရွိလဲ ေျပာပါဦးခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ ဒါေတြဟာ က်ေနာ္တုိ႔လုိလားတ့ဲ လမ္းစဥ္ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပါဝင္တဲ့လူေတြအားလံုးကို က်ေနာ္တို႔ ႀကိဳဆိုတယ္။ အဆံုးအျဖတ္ ေပးမွာကေတာ့ ျပည္သူပါပဲ။ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တရားမွ်တတဲ့ လြတ္လပ္တဲ့ ပြင့္လင္းတဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲေတြ ျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း လုိလားပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္လည္းပဲ ပါဝင္ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ပါ့မယ္။ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း လိုက္နာေဆာင္ရြက္ပါ့မယ္။
ေမး ။ ။ ေအာက္ေျခပိုင္းေတြမွာ ႀကံ့ခိုင္ေရးပါတီက မတရားမဲဆြယ္မႈေတြ လုပ္ေနတယ္ဆိုၿပီး NLD က တိုင္တန္းတာေတြ၊ သတင္းေတြ ထြက္ေနတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘာမ်ား ေျပာခ်င္ပါသလဲခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ တကယ္ တိုင္တန္းစာရွိရင္ေတာ့ က်ေနာ့္ဆီေရာက္မွာပဲ။ ဒါမွမဟုတ္ရင္လည္း ေကာ္မရွင္ေရာက္မွာေပါ့။ ေရြးေကာက္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ရွိရင္လည္း ေကာ္မရွင္ေရာက္မယ္။ ပါတီနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ရွိရင္ က်ေနာ့္ဆီေရာက္မွာေပါ့။ အဲေတာ့ တိုင္တန္းစာေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ မတရား လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ ကိစၥရပ္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အခုလည္း လက္မခံပါဘူး။ အရင္တုန္းကလည္း လက္မခံပါဘူး။ ေနာင္လည္း လက္မခံပါဘူး။ တကယ္ မတရားတာေတြ လုပ္တယ္ လုပ္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီဥစၥာနဲ႔ ပတ္သက္ လို႔ က်ေနာ္တို႔ဘက္ကလည္းပဲ မလုပ္ရ ေအာင္ က်ေနာ္တို႔တားျမစ္ပါ့မယ္ေနာ္။ ထိုက္သင့္တဲ့ တားျမစ္မႈေတြ က်ေနာ္တို႔ လုပ္ရမွာ ေပါ့ဗ်ာ။ ဒီအတြက္ကေတာ့ စိတ္မပူပါနဲ႔ေနာ။ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ လံုးဝလက္မခံတဲ့ ကိစၥလည္း ျဖစ္တယ္။ အခုလည္းပဲ မတရားတဲ့ ဥစၥာမ်ဳိးမျဖစ္ ေအာင္ လုပ္ၾကပါဆိုၿပီးေတာ့မွာ က်ေနာ္တို႔ပါတီရဲ႕ တာဝန္ရွိတဲ့ လူေတြအားလံုးကိုယ္တိုင္က ဆင္းၿပီးေတာ့မွ ေျပာေနၾကပါတယ္။
ေမး ။ ။ ဒီၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲမွာ NLD နဲ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳး တို႔က အဓိက ယွဥ္ၿပိဳင္ဘက္ေတြ ပါတီေတြဆိုေတာ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ နဲ႔ NLD ပါတီအေပၚမွာ ဦးေဌးဦးတို႔က ဘယ္လို သေဘာထားရွိလဲဆိုတာ သိပါရေစခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဒီေန႔ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈေတြ အားလံုးဟာ က်ေနာ္တို႔ USDA အသင္းဘဝကတည္းက ဒီလိုျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲမႈေတြျဖစ္လာေအာင္ က်ေနာ္တို႔ႀကိဳးစားခဲ့တာပဲ။ အခု USDP ပါတီျဖစ္လာတဲ့ အခါမွာလည္း ဒီလိုျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲမႈေတြ အေပၚမွာ ပိုၿပီး တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြထဲမွာ ပါလာတယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ႀကိဳဆိုရမွာေပါ့။ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း ယံုတယ္။ က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္လည္း လုပ္တယ္။ က်န္တဲ့လူေတြ လုပ္လာတယ္ဆိုရင္လည္း က်ေနာ္တို႔ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ႀကိဳဆိုရမွာေပါ့။ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ႀကိဳဆိုမွာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ဘယ္လို သေဘာထားလဲဆိုရင္ ႀကိဳဆိုမွာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီလမ္းစဥ္က က်ေနာ္တို႔ ယံုတဲ့လမ္းစဥ္ပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီလမ္းစဥ္ထဲေရာက္လာသူ မွန္သမွ် အားလံုးကို ႀကိဳဆိုမွာ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။
ေမး ။ ။ လက္ရွိအေနအထားမွာ အာဏာရ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီဟာ အစိုးရအေပၚမွာ ၾသဇာသက္ေရာက္မႈ မရွိဘူးဆိုတဲ့ သုံးသပ္ေဝဖန္မႈေတြ ထြက္ေနတာကိုေရာ ဘယ္လိုေျပာခ်င္ပါလဲ။
ေျဖ ။ ။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဖြဲ႔စည္းပံုအေျခခံ ဥပေဒစည္းမ်ဥ္းမွာ ေရြးေကာက္ပြဲမွာ အမ်ားစု ေနရာမ်ားမ်ားရတဲ့ ပါတီဟာ အႏိုင္ရတဲ့ပါတီလို႔ပဲ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ တျခားႏိုင္ငံရဲ႕ Constitution မွာေတာ့ အာဏာရပါတီလို႔ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ဆီမွာေတာ့ အႏိုင္ရတဲ့ ပါတီပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တုိ႔ပါတီရယ္၊ လႊတ္ေတာ္ရယ္၊ အစုိးရအဖြဲ႔ရယ္။ ပါတီဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ပါတီတင္ မဟုတ္ပါဘူး။ ပါတီေတြ အားလံုးပါပဲ။ ပါတီအားလံုးရယ္။ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာရွိေသာ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားရယ္၊ လႊတ္ေတာ္ေတြရယ္၊ ေနာက္တခါ အစိုးရအဖြဲ႔ရယ္က ကိုယ့္ရဲ႕ျပည္သူ ကိုယ့္ႏိုင္ငံေကာင္းက်ဳိးအတြက္ကုိ အားလံုး ေပါင္းစပ္ညွိႏိုင္းၿပီးေတာ့မွ၊ အျပန္အလွန္ ထိန္းေက်ာင္းၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔ ေဆာင္ရြက္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သူ႔ ဘယ္သူမွ ၾသဇာလႊမ္းမိုးတယ္ဆိုတဲ့ ဥစၥာမ်ဳိးက ဒါမရွိႏိုင္ဘူးလို႔ပဲ က်ေနာ္တု႔ိယံုပါတယ္။ အဲဒီအတိုင္းပဲ ေဆာင္ရြက္ေနၾကပါတယ္။
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီက တပါတီ အာဏာရွင္စနစ္ျဖစ္တဲ့ တ႐ုတ္ကြန္ျမဴနစ္ပါတီနဲ႔ ရင္းႏွီးတဲ့ ဆက္ဆံေရးေတြ ရွိေနတာကို ေတြ႔ျမင္ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခားႏိုင္ငံေတြက ဒီမိုကေရစီပါတီေတြနဲ႔ ဆက္ဆံတာကိုေတာ့ သိပ္မေတြ႔ရေသးဘူး။ ဒါကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးက ဒီမိုကေရစီလုိလားတဲ့ ပါတီလား ဆိုတာမ်ဳိးေမးရင္ ဘယ္လိုသေဘာထားရွိလဲဆိုတာ သိပါရေစ။
ေျဖ ။ ။ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ ပါတီအားလံုးကေတာ့ ဒီမိုကေရစီရွိၾကတာခ်ည္းပါပဲ။ အနည္းဆံုး ပါတီတြင္း ဒီမိုကေရစီရွိၾကတာခ်ည္းပါပဲ။ ဘယ္စနစ္မဆို ဒီမိုကေရစီမရွိဘူးဆိုတဲ့ စနစ္မရွိဘူးလို႔လည္း က်ေနာ္တို႔ထင္ပါတယ္။ တ႐ုတ္ကြန္ျမဴနစ္ပါတီနဲ႔လည္း က်ေနာ္တို႔ ဆက္ဆံမႈရွိပါတယ္။ အလားတူပဲ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံျဖစ္တဲ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက လက္ရွိအာဏာရ ပါတီျဖစ္တဲ့ DPJ ပါတီနဲ႔ေရာ LDP ပါတီနဲ႔ေရာ က်ေနာ္တို႔ ဆက္စပ္မႈေတြရွိပါတယ္။ က်န္တဲ့ ပါတီအဖြဲ႔အစည္းေတြနဲ႔ေရာ က်ေနာ္တို႔ ဆက္ဆံပါတယ္။ မၾကာေသးခင္က အိႏၵိယႏိုင္ငံ အစိုးရကေနၿပီးေတာ့ က်င္းပတဲ့ အစည္းအေဝးမွာလည္း ပါတီေတြဖိတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ ပါတီက က်န္တဲ့ပါတီေတြနဲ႔ အလားတူပဲ သြားၿပီးတက္တာေတြလည္း က်ေနာ္တို႔ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တပါတီထဲ ဆိုတဲ့ ဥစၥာမ်ဳိးထက္စာရင္ကုိ ခ်မွတ္ထားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းအေပၚမွာ မူတည္ၿ႔ပီးေတာ့မွ ေကာင္းတဲ့ ဥစၥာေတြအားလံုး အတုယူၿပီးေတာ့မွ ေဆာင္ရြက္သြားဖို႔ အစီအစဥ္ရွိတယ္လို႔ပဲ က်ေနာ္ေျပာခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။
ေမး ။ ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကေတာ့ လႊတ္ေတာ္မွာ အေျခခံဥပေဒကို ျပင္မယ္လို႔ဆိုတယ္။ ဒါနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ျပည္ခိုင္ၿဖဳိး ရဲ႕ သေဘာထားကေရာ ဘယ္လိုရွိလဲခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ ဒီဖြဲ႔စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ ျဖစ္လာတာက က်ေနာ္တို႔ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္မွာ မၿပီးျပတ္ေသးတဲ့ အမ်ဳိးသားညီလာခံကို က်င္းပတဲ့ အခ်ိန္မွာ အဲဒီမွာ ပါတီအသီးသီးက လူေတြလဲပါတယ္။ အလႊာအသီးသီးက လူေတြလည္း ပါတယ္။ လူထု လူတန္းစား ေပါင္းစံုကလည္း ပါတယ္။ တိုင္းရင္းသား ေပါင္းစံုေတြလည္း ပါတယ္။ အဲဒီအထဲမွာ လက္နက္ကိုင္ တိုင္းရင္းသား အဖြဲ႔အခ်ဳိ႕လည္း ပါပါတယ္။ အဲဒီမွာ အေၾကအလည္ ေဆြးေႏြးၿပီးေတာ့မွ ဖြ႔ဲစည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဖြဲ႔စည္းပံုအေျခခံဥပေဒ စအသက္ဝင္လာတာကလည္း ၂၀၁၀ လက္ရွိအစိုးရသစ္ စတက္တဲ့ အခ်ိန္ၾကမွပဲ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒသစ္ကေနၿပီးေတာ့ စအသက္ဝင္ၿပီးေတာ့မွ ေပၚေပါက္လာတာျဖစ္ပါတယ္။ က်င့္သံုးလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကာလ ကလည္း တႏွစ္ပတ္ဝန္းက်င္ပဲရွိပါေသးတယ္။ တႏွစ္ ပတ္ဝန္းက်င္ေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့မွ အက်ဳိးရွိတယ္။ မရွိဘူးဆိုတဲ့ ဥစၥာသည္ လက္ေတြ႔လုပ္ေဆာင္ၿပီးေတာ့မွ ေျပာရမွာျဖစ္ပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ဖြဲ႔စည္းပံုအေျခခံဥပေဒေတြဟာ ျပည္သူ ေတြရဲ႕ ကိုယ္စားလွယ္ေတြ အားလံုးကေနၿပီးေတာ့မွ ဝိုင္းဝန္း ေဆြးေႏြးၿပီးေတာ့မွ အတည္ျပဳၿပီး ေဆာင္ရြက္ထားတာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အဲဒီအထဲက တကယ္လို႔ မသင့္ေတာ္ဘူး လို႔ထင္လို႔ရွိရင္ ကာလတခုၾကလို႔ရွိရင္ ေျပာင္းရင္ေျပာင္းမွာေပါ့။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ တႏွစ္ပဲ ရွိေသးတယ္ဆိုေတာ့ ေျပာင္းဖို႔ ေစာေသးတယ္လို႔ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ယူဆပါတယ္ဗ်ာ။
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီရဲ႕ ထိပ္ပိုင္းေခါင္းေဆာင္ေတြၾကားထဲမွာ သေဘာထားကြဲလြဲမႈေတြရွိတယ္လို႔ သတင္းေတြထြက္ေနတာေတြရွိတယ္။ ဒါေတြက တကယ္ပဲရွိေနတာလားခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ မရွိပါဘူးဗ်ာ။ က်ေနာ္တို႔ ဗဟိုအလုပ္မႈေဆာင္ ေကာ္မတီဝင္ အားလုံး ၂၄ ေယာက္ရွိပါတယ္။ အလားတူ ျပည္နယ္တိုင္းေတြမွာလည္း သက္ဆိုင္ရာ ဗဟိုေကာ္မတီဝင္ေတြရွိပါတယ္။ အားလံုးက စုစုစည္းစည္းညီညီညႊတ္ညႊတ္နဲ႔ပဲ ရွိပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ပါတီတြင္း ဒီမိုကေရစီအရ ကိုယ့္ရဲ႕အယူအဆကို ကိုယ္တင္ျပတဲ့ ဥစၥာေတြလည္း ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။ အကုန္လံုးကေနၿပီးေတာ့ တၿပိဳင္တည္း တသေဘာတည္းဆိုတဲ့ ဥစၥာထက္စာရင္ ေဆြးေႏြးညွိႏိုင္းတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီိအေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့မွ သေဘာထားမညီဘူးလို႔ ေျပာေနၾကသလားလို႔ ဒီလိုပဲ ယူဆပါတယ္။ အားလံုးကေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ စည္းစည္းလံုးလံုး ညီညီညႊတ္ညႊတ္နဲ႔ပဲ က်ေနာ္တို႔ လုပ္ေဆာင္ေနၾကပါတယ္ဗ်ာ။
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီရဲ႕ ဘ႑ာေငြ သံုးစြဲေနမႈေတြကို အစိုးရနဲ႔ ပတ္သက္ေနတယ္လို႔ ေျပာဆိုေနတာေတြကိုေရာ ဘယ္လိုေျပာမလဲ ခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ အဲဒါနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ဗ်ာ က်ေနာ္တို႔က အသင္းကေနၿပီးေတာ့မွ ပါတီကို ေျပာင္းလဲ ဖြဲ႔စည္းတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းကလည္း ႏိုင္ငံေတာ္က ခ်မွတ္ထားတဲ့ ေရွ႕ဆက္သြားမယ့္ လမ္းစဥ္ ၇ ရပ္က ေအာင္ျမင္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ယံုၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း ပါဝင္ေဆာင္ရြက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီမူဝါဒ လမ္းစဥ္ ၇ ရပ္ရဲ႕ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္မွာေတာ့ အေထြေထြ ေရြးေကာက္ပြဲ လုပ္ခဲ့တာေပါ့။ တခ်ိန္ခ်ိန္က်လို႔ရွိရင္ေတာ့ အေထြေထြေရြးေကာက္ပြဲႀကီး က်င္းပလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အသင္းသည္ ပါတီ ျဖစ္လာလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ အသင္းဘဝကတည္းက အစိုးရနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေငြေၾကးကိစၥမွန္သမွ် က်ေနာ္တို႔ ဘာမွမယူပါဘူး။ အဲဒါေတြ အားလံုးကလည္း ႏွစ္စဥ္ စာရင္းစစ္ေတြနဲ႔ အစစ္ေဆးခံၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္တို႔ ေဆာင္ရြက္တာျဖစ္ပါတယ္။ အခုလည္းပဲ အစိုးရဘက္ဂ်က္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေငြေၾကးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တစံုတရာ က်ေနာ္တို႔ ယူတာမရွိပါဘူး။ တကယ္လို႔ ပါတီကေနၿပီး ေတာ့မွ အစိုးရရဲ႕ေငြေၾကးကို ရယူသံုးစြဲတယ္ဆိုရင္လည္းပဲ လႊတ္ေတာ္မွာ ဘက္ဂ်က္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေဆြးေႏြးတဲ့ အခ်ိန္ၾကလို႔ရွိရင္ က်န္တဲ့ ပါတီေတြ ဝိုင္းေဆြးေႏြးၾကမွာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ လႊတ္ေတာ္မွာ ေဆြးေႏြးတဲ့ အထဲမွာ က်ေနာ္တို႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီက အစိုးရဘက္ဂ်က္ရဲ႕ေငြေၾကးကို ယူသံုးစြဲတယ္ ဆိုတဲ့ ဥစၥာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တစံုတယာက္မွ ေဆြးေႏြးတာလည္း မရွိဘူး။ က်ေနာ္တို႔ဘက္ကလည္း လံုးဝ ယူသံုးထားတာ မရွိဘူးလို႔ပဲ က်ေနာ္ ဒါေလးေျပာခ်င္ပါတယ္။
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီဆိုရင္ စြမ္းအားရွင္အဖြဲ႔နဲ႔ မကြဲတာေတြ ရွိပါတယ္။ ဘယ္လိုပတ္သက္မႈေတြရွိလဲခင္ဗ်။
ေျဖ ။ ။ ဒီဥစၥာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ စြမ္းအားရွင္ထဲမွာ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးေတြ ပါသလားဆိုရင္ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးနဲ႔ ဖြဲ႔စည္းထားတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ က်ိန္းေသပါတယ္။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးက ဖြဲ႔စည္းတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ စြမ္းအားရွင္ဆိုတဲ့ နာမည္မ်ဳိးက အလြယ္တကူ တပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးနဲ႔ စြမ္းအားရွင္ဟာ ကြဲကြဲျပားျပားျဖစ္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ကိစၥေတြမွာေတာ့ တကယ္လို႔ လိုအပ္လို႔ရွိရင္ ျပည္သူ တေယာက္အေနနဲ႔ ဝိုင္းကူၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးေတြ ပါေကာင္းပါႏိုင္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္းပဲ စြမ္းအားရွင္နဲ႔ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးသည္ သီးျခားျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္သိသေလာက္ကေတာ့ စြမ္းအားရွင္လို႔ ဖြဲ႔ထားတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းေတြဟာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ လံုးဝ ပတ္သက္တာေတြ မရွိပါဘူး။
ေမး ။ ။ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးပါတီရဲ႕ ေၾကြးေၾကာ္သံက ဘာျဖစ္မလဲဗ်။
ေျဖ ။ ။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ေၾကြးေၾကာ္သံကေတာ့။ အရင္တုန္းကေတာ့ ပါတီသည္ ျပည္သူ႔အတြက္၊ ျပည္သူ႔အတြက္ ျပည္ခိုင္ၿဖိဳးဆိုၿပီး ေၾကြးေၾကာ္ခဲ့ပါတယ္။ အခုကေတာ့ ျပည္သူ႔အသံ၊ ပါတီရဲ႕အသံ။ ျပည္သူ႔ရဲ႕ ဆႏၵ၊ ပါတီရဲ႕ ဆႏၵ။ ျပည္သူ႔ လိုအပ္ခ်က္ ပါတီကေန ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ဆိုတဲ့ ေၾကြးေၾကာ္သံျဖစ္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment